poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ślubne inspiracje

W tym poście postanowiłam zamieścić kilka inspiracji ślubnych, których u mnie
ostatnio zdarza się coraz więcej ze względu na trwający sezon ;)
Pierwsze pudełeczko z tortem na środku, którego stelaż został wycięty w MISIEK LASER RZESZÓW.
Ozdobiłam go dodatkowo ciekawym papierem oraz ręcznie robionymi różyczkami.
Drugie pudełeczko zostało przygotowane w radosnych kolorach bieli,różu i zieleni.
Na środku miały znaleźć się motyle-duuuużo motyli,więc postanowiłam je umieścić
nad bukietem róż,który znalazł się na ... kielichu hostii, który świetnie sprawdził się jako stojak 
pod bukiet ;) W tym pudełeczku również przygotowałam nowy wzór na ścianki,
a mianowicie zestaw narzędzi dla "Męża-fachowca od wszystkiego" oraz imbryk z filiżanką
dla "Żony-prawdziwej Damy oraz strażniczki domowego ogniska" /*autorskie napisy/.
Również tutaj przygotowałam swój wzór bileciku na przód "Love&Marriage", którego wzór
został zaczerpnięty ze znalezionych w sieci bilecików "kocham Cię", "dziewczynka" i "chłopiec".
Ostatnie pudełeczko na środku mieści hit ostatnich ślubnych box'ów, czyli mostek z parą.
Przygotowany został w dość oryginalnej kolorystyce-kremu, czerni i starego złota, jednak
dzięki temu zyskał nietypowego charakteru ;)




























1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...