poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Młoda Para i ich nowe życie ;)

Ostatnio przeglądnęłam moje zamówienia i jak się okazuje najwięcej w nich
pudełeczek explodujących ;) Cieszę się,bo one najwięcej radości mi sprawiają ;)
Ale  jednocześnie wymagają ode mnie wiele nauki i kreatywności.
Myślę,że tym razem uda mi się Was zaskoczyć,bo samej też mi się to udało ;)

Często szukam inspiracji w internecie-i tak stało się i tym razem-a oto moja "muza":
Niesamowita Concarta
Zaglądnijcie,bo warto :)

Wykorzystane papiery: Galeria Papieru - Jutrzenka 02 oraz Galeria Papieru-Kapuśniaczek pastele













1 komentarz:

  1. Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie :) Pozdrawiam, Aga
    http://agaopalinska.blogspot.com/2013/08/mia-niespodzianka_29.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...