poniedziałek, 25 listopada 2013

Mały Michael - Miłosz ;)

Aby opublikować ten post czekałam, aż dojdzie przesyłka do małego Miłosza ;)
Niespodzianka udała się, więc mogę już pochwalić się kolejnym wyrobem.
Swego czasu napisała do mnie PysiaRulez w związku z organizowanym przez nią konkursem
dla najmłodszych. Poprosiła mnie, żebym została jednym ze sponsorów.
Oczywiście zgodziłam się, bo uznałam, że będzie dobra zabawa ;)
Miałam przygotować upominek w konkursie fotograficznym Mini Playback Show.
Mój upominek wygrał Miłosz, który był przebrany za Michaela Jacksona:


Ucieszyło mnie to, że akurat mi przypadło przygotowanie upominku dla chłopca,
który wybrał Michaela jako swojego idola, bo sama go uwielbiam :)
Dlatego też wygrana musiała być stworzona specjalnie dla chłopca.
Poza samym pudełeczkiem na Jego skarby zrobiłam projekt dyplomu,
który następnie zalaminowałam tak, żeby był trwały i niezniszczalny,
a jednocześnie miał opisywać całe zdarzenie na pamiątkę ;)

Poniżej przesyłam link, w którym otrzymałam odpowiedź od Miłosza -
jestem najzwyklej w świecie wzruszona i cieszę się, że trafiłam z prezentem ;)
Miłosz dla Fipapki







Serdecznie gratuluję i pozdrawiam Miłosza oraz jego stylistę i fotografa ;)

3 komentarze:

  1. oo ja ale cudna nagroda...zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. boziu pierwszy raz spotykam się i czytam tak serdeczną opinię sponsora konkursu i to na blogu:) no i ten dyplom echh...zazwyczaj to tylko sponsor daje nagrode reklama poszła na FB krótkie dziękuje, lajk i dowidzenia :( super tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jako sponsora to też radość,że ktoś wygrał i to nagrodę ode mnie,którą mogłam ręcznie wykonać ;) jeśli chodzi o dzieciaki to zwyczajnie .. wymiękam-tym bardziej jeśli otrzymuję od nich taaaaakie podziękowania i laurki jak od małego Miłosza ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...