niedziela, 2 lutego 2014

"Mam na imię ... "

Zauroczyły mnie literki na ścianę,więc ... postanowiłam przygotować dla Was nową propozycję :)
Moją przygodę rozpoczynam znaczącym imieniem - ZUZIA,
bo tak ma na imię moja kochana Córcia ;)

Piszcie co myślicie o takiej propozycji, co można by poprawić, ulepszyć ;)
Litery w tym przypadku wykonane są z tektury 2mm, następnie były pomalowane białą
farbą akrylową oraz zostały ozdobione skrawkami papierów, których u mnie pod dostatkiem ;)
Dodatkowo litery ozdobiłam motylkami, ale oczywiście będzie możliwość wybrania własnego ozdobnika.
Literki mogą być podwieszane bądź przyklejane do ściany.
W przypadku zamówienia- wielkość, czcionka, kolorystyka dobierane są indywidualnie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...