niedziela, 23 marca 2014

Pudełko explodujące - Ślub

Wczoraj po raz kolejny udało się zorganizować zajęcia warsztatowe w bardzo miłym towarzystwie.
Dziękuję Ani, Eli, Kasi, Ewelinie i Agnieszce za to,że tak podjęły wyzwanie
zrobienia w niedługim czasie box'a ślubnego.
Wszystkie elementy zostały przygotowane specjalnie na te warsztaty,a więc:
wycinanki: rowerek,serce oraz para młoda zostały przygotowane wspólnie z Anią
ze sklepu Misiek: Stoisko MISIEK-LASER. Moje własne propozycje serca i pary młodej zostały przygotowane bezpośrednio przeze mnie, natomiast rowerek, który wyjątkowo prezentował się na środku pudełka był moją inspiracją, a wykonanie w całości należało do Ani - za co bardzo dziękuję :)
Dodatkowo skorzystałam z kalendarza freebies od Joligg ;)
Wychodzi na to,że dzięki temu stworzonych zostało jedynie 6 takich unikatowych pudełek !
Oczywiście jak na każde warsztaty przygotowałam jedną pokazową pracę, która stanowiła
bazę dla Uczestniczek, ale o tym więcej w osobnym poście ;)


Natomiast tutaj przedstawiam zaawansowaną pracę Uczestniczek ;)









Poniżej przedstawiam prace dziewczyn:


Ela:

Kasia:

Ania:

Aga:


Jeszcze raz dziękuję i ... do następnego ;)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...