środa, 25 czerwca 2014

W szkolnej ławce

Każdy chyba pamięta jak to było w szkole i przy szkolnej ławce ... ;)
Stara ławka, zawsze podrapana i porysowana,ale jakże urokliwa ;)
Ta, którą przygotowałam w box'ie dokładnie kojarzy mi się z ławkami, które miałam
przyjemność "zaliczyć".
Pudełeczko zostało przygotowane z okazji zakończenia gimnazjum, dla Wychowawczyni,
która chyba pozostanie w pamięci uczniów na zawsze i na odwrót.
Na ściankach zamieściłam kartę z kalendarza,podziękowanie, a także specjalny Certyfikat
wystawiony nauczycielce przez samych uczniów ;) Pod nim znajdzie się karteczka
z podpisami wszystkich uczniów. Natomiast ostatnią ściankę przyozdobiłam wielką
i sympatyczną sową, która jest symbolem mądrości, a dodatkowo wywoła uśmiech na twarzy ;)










5 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Ławka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabrysia, brak słów. Fantastyczny box, a ławka szkolna - cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oniemiałam, jak zobaczyłam tę ławeczkę z krzesłem! I wszystkie te detale zebrane w jedną całość! Przecudna pamiątka, wyjątkowa - wnioskuję, że dla wyjątkowej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, a skąd takie krzesełko i stolik?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, na prawdę oniemiałam z zachwytu. Zawsze jeżeli chodzi o tematy szkolne mam problem, a Ty poradziłaś sobie z nim po prostu wspaniale!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...