czwartek, 7 stycznia 2016

Zamówienie specjalne - Najlepszefoto.pl

Jednym z upominków, które miałam okazję w całości zaprojektować na specjalne zamówienie
było pudełko firmowe dla Najlepszefoto .
Było to ogromne wyzwanie, a dodatkowo ogromna przyjemność - przede wszystkim tworzenia ;)
Dzięki nowej technologii mogłam przygotować coś czego jeszcze nie było.
Stelaż pudełka to czarne dno oraz wieko, na którym zamieszczone zostało logo firmowe.
Wszystko przewiązałam wstążkami, przy których zawiesiłam kółeczko z pleksy
wraz z wygrawerowanym logotypem.
Całość miała pozostać w kolorach firmowych, a więc bieli i zieleni,
a ogólny efekt pozwoliłam sobie wzmocnić wyraźną czernią.
Wewnątrz pudełka znalazł się aparat fotograficzny, który jest tu chyba dość znaczący.
Został on wycięty laserowo z czarnej pleksy, co spowodowało, że wyglądał dość autentycznie.
Na ściankach znalazły się hasła, które w stu procentach oddają charakter NF, stąd też:
kreatywność, emocje, precyzja i przede wszystkim profesjonalizm. Na każdej fotografii
znalazł się produkt firmowy obrazujący dane hasło.
Zdjęcia zostały podklejone szkłem akrylowym, które dodało elegancji oraz estetyki.

Myślę, że cel został osiągnięty, a samo pudełko pozostanie na długo w mojej pamięci ;)
Oto efekt końcowy:

/fot.B.Świątoniowski/

/*Aparat wycięty w Laser Misiek Rzeszów /


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...