sobota, 22 lutego 2014

Album harmonijka

Dzisiaj miałam okazję przygotować i brać czynny udział w warsztatach,
podczas których poznałam ciekawe osoby, które po troszę dzielą ze mną pasję
jaką stał się scrapbooking i wszelkie podobne temu formy ;)
Zadanie jakie dziś postawiłam przed dziewczynami to zrobienie albumu harmonijki
oraz własnoręczne ozdobienie go. Najwięcej pytań pojawiło się na początku,
kiedy tworzyłyśmy sam stelaż albumu, ale kiedy później każda miała ozdobić go
według własnego pomysłu-praca szła intensywnie, ale ... po cichutku :)
Każda z dziewczyn była bardzo skupiona, a efekt tego był całkiem przyjemny ;)

Aby lepiej nam się pracowało przygotowałam album pokazowy, dzięki któremu
łatwiej było objaśnić jaki mniej więcej będzie efekt  naszej pracy ;)


Dodatkowo specjalnie na warsztaty wykonałam napis "Our memories" oraz kartonowy wzór ramki,
które następnie zostały wycięte laserowo i zostały dołączone do zestawów startowych dla uczestniczek zajęć /są to elementy autorskie/.

A oto krótka fotorelacja z naszych działań ;)







Poniżej przedstawiam autorki pięknych prac:

Ania

Ela

Madzia

Ania


Dziewczyny- jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Was serdecznie ;)

Na koniec dodaję również album, który "między wierszami"
przygotowałam razem z dziewczynami ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...