wtorek, 18 lutego 2014

White Coffee Photo zaprasza ;)

Jak sam tytuł tego posta wskazuje: White Coffee Photo zaprasza ;)
Studio fotografii rodzinnej WCP w Rzeszowie poprosiło mnie o przygotowanie bonów dla Klientów,
którzy chcieliby skorzystać z ich oferty foto.
Bony będą mogły służyć klientom m.in. jako podarunek dla bliskich.
Przygotowałam różnorodne opcje, w różnorodnych kolorach i klimacie.
Wzór bonu przygotowałam od podstaw oraz ozdobiłam według charakteru danej okazji.
Powstał również indywidualny dla White Coffee Photo wzór bonu ogólnego,
który został zrobiony z szarego papieru oraz został utrzymany w klimacie samego studia.
Mam nadzieję, że Klienci będą zadowoleni ;)

A tymczasem pozdrawiam serdecznie Agnieszkę i Konrada z WCP oraz wszystkich ich Klientów :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...